Perchè u Ficus hà radiche aeree?
E radiche aeree deve esse lasciate nantu à ficus è altri arburi chì si sparghjenu chì normalment si sviluppanu. Quandu i rami crescenu più longu, e radiche aeree emergenu da u ramu è crescenu à a terra. Questu aiuta à mantene a ramu nantu à l'arbulu. Attu ancu per mantene l'arbulu fermu in a terra.
Ficus hà radiche d'aria ?
I pianti chì ponu formate radiche aeree include Pandanus, Metrosideros, Ficus, Schefflera, Brassaia, è a famiglia Mangrove. L'arbureti grandi più cunnisciuti cù e radiche aeree sò in a famiglia Ficus. Di e 1000 o più spezie di Ficus, ci sò alcune chì formanu facilmente e radiche aeree mentre chì l'altri ùn li formanu quasi mai.
Nursery
Semu situati in ZHANGZHOU, FUJIAN, CINA, a nostra vivaia di ficus piglia 100000 m2 cù a capacità annuale di 5 milioni di vasi.
Vendimu ficus air root à Sharjah, Olanda, Dubai, Europa, America, Sudeste Asiaticu, India, Iran, etc.
Avemu guadagnatu boni cumenti da i clienti cùqualità eccellente, prezzu competitivu è integrità.
Esposizione
Certificatu
squadra
I nostri servizii
FAQ
Dapoilue piante anustatuin u congelatorecuntainerper un bellu pezzu, ucuntainerl'ambiente hèassaiscuru èlutemperaturahè bassu,
quandu ricevi ui pianti in l'invernu, duvete metteliserra. Quandu riceve e piante in l'estiu, duvete metterete d'ombra.
Se vulete migliurà a rata di sopravvivenza di e piante, seguite cinque punti cum'è quì sottu:
Primuly, duvete l'acqua di e piante à tempu quandu avete ricivutu, u capu di e piante deve esse regatabè. Avete da scaricate l'acqua in u tempu s'ellu ci hè pozzas.
Siconduly, trim yellow and heart leaves per riduce a fogliaevaporazione.
Terzu, i pianti sani deve esse spruzzati cù medicina per evità qualchì piantamalatiese.
Quartu, ùn deve micca fertilizà in pocu tempu perchè pruvucarà e radiche ardenti. Pudete fertilizà finu à chì cresce novi radichi.
Quintuly,avete bisognu di mantene e piante in cundizione di ventilazione, chì si riducel'umidità di l'aria,to inibisce a crescita è ripruduzzione of batteri patogeni, è riduceaccadenza di a malatia.