L'Anthurium hè un genaru di circa 1.000 piante perenni native di l'America Centrale, di l'America Meridionale settentrionale è di i Caraibi.
Mentre ponu esse cultivati fora in u giardinu in climi caldi, l'anturi sò bone piante d'internu è sò più spessu cultivati cum'è piante d'internu o in serre postu chì anu bisogni particulari di cura.
Esposizione
Certificatu
Squadra
FAQ
1. Quantu spessu innaffiate un anthurium ?
U vostru anthurium crescerà megliu quandu a terra hà a pussibilità di asciugà trà l'innaffiature. Troppu innaffiature o troppu frequenti ponu purtà à a putrefazione di e radiche, chì puderia influenzà gravemente a salute à longu andà di a vostra pianta. Per i migliori risultati, innaffiate u vostru anthurium cù solu sei cubetti di ghiaccio o mezza tazza d'acqua una volta à settimana.
2. L'anturiu hà bisognu di luce solare?
Luce. L'Anthurium in fiore hà bisognu di luce luminosa è indiretta (a luce diretta di u sole brusgiarà e foglie è i fiori!). A poca luce rallenterà a crescita, sbiadirà u culore è pruducerà menu "fiori" più chjuchi. Pone i vostri anthurium in un locu induve riceveranu almenu 6 ore di luce solare indiretta luminosa ogni ghjornu.
3. Induve devu mette u mo anthurium ?
L'Anthurium amanu stà in un locu assai ben illuminatu, ma ùn li piace micca a luce diretta di u sole. Quandu a pianta stà induve hè troppu bughju, darà menu fiori. Amanu u calore è sò più felici à una temperatura trà 20 ° C è 22 ° C.