Lagerstroemia indicaU mirtu crespu hè una spezia di pianta à fiore di u genaru Lagerstroemia di a famiglia Lythraceae. Hè un arburu à foglie caduche, spessu cù parechji fusti, cù un portamentu apertu in forma di spiga, à cima piatta, arrotondatu o ancu à larga diffusione. L'arburu hè un arbustu pupulare di nidificazione per l'acelli cantori è i scriccioli.
Pacchettu è Caricamentu
Esposizione
Certificatu
Squadra
FAQ
1. Cumu si cultiva a lagerstroemia ?
E Lagerstroemia sò megliu piantate in un terrenu ben drenatu di sabbia, gesso è limu in un equilibriu di pH acidicu, alcalinu o neutru. Scavate un foru chì hè duie volte a larghezza è a prufundità equivalente di a zolla radicale è riempite cù a terra allentata.
2. Quantu sole hà bisognu a Lagerstroemia ?
A Lagerstroemia indica hè resistente à u fretu, preferisce u pienu sole è cresce finu à 6 m (20 ft) cù una larghezza di 6 m (20 ft). A pianta ùn hè micca esigente nantu à u tipu di terra, ma hà bisognu di un bon drenaggiu per prosperà.
3. Chì sò i requisiti per a lagerstroemia?
Fiurisce megliu in pienu sole. Esigenze d'acqua: Innaffiate regularmente finu à chì si stabiliscenu. Una volta stabilite, sò resistenti à a siccità. Esigenze di u terrenu: Preferiscenu un terrenu di bona qualità, affidabilmente umitu ma ben drenatu cù materia urganica aghjunta, ma si creerà bè in un terrenu di giardinu regulare.