A nostra cumpagnia
Semu unu di i più grandi cultivatori è esportatori di piccule piantine cù u megliu prezzu in Cina.
Cù più di 10000 metri quadrati di basa di piantagione è soprattuttu u nostruvivai chì eranu stati registrati in CIQ per a cultura è l'esportazione di piante.
Fate molta attenzione à a qualità sincera è a pacienza durante a cooperazione. Benvenuti à visità ci.
Descrizzione di u produttu
Aglaonema hè un genaru di piante à fiore in a famiglia di l'arum, Araceae. Sò native di e regioni tropicali è subtropicali di l'Asia è di a Nova Guinea. Sò cunnisciute cumunemente cum'è sempreverdi chinesi. Aglaonema. Aglaonema commutatum.
Chì ghjè u prublema cumunu di a pianta Aglaonema?
S'ellu riceve troppu sole direttu, u fogliame di Aglaonema pò arriccià si per prutege si da e scottature. Cù una luce insufficiente, e foglie ponu ancu cumincià à appassisce è mustrà segni di debulezza. Una cumminazione di margini di foglie gialli è marroni, terra umida è foglie cascanti hè spessu u risultatu di troppu acqua.
Dettagli Immagini
Esposizione
Certificazioni
Squadra
FAQ
1. L'Aglaonema hè una bona pianta d'appartamentu?
L'Aglaonemas sò piante à crescita lenta, attraenti, è sò ottime piante d'internu perchè ùn li piace micca l'esposizione à u pienu sole, ideali per l'internu. L'Evergreen Cinese hè un genere di piante fiurite di a famiglia di l'arum, Araceae è sò native di e regioni tropicali è subtropicali di l'Asia è di a Nova Guinea.
2.Quantu spessu devu innaffià a mo pianta d'Aglaonema ?
Cum'è parechje altre piante d'appartamentu à foglia, l'Aglaonemas preferiscenu chì a so terra si asciughi un pocu, ma micca cumpletamente, prima di a prossima irrigazione. Innaffiate quandu i primi centimetri di terra sò asciutti, tipicamente ogni 1-2 settimane, cù qualchì variazione secondu e cundizioni ambientali cum'è a luce, a temperatura è a stagione.