A nostra cumpagnia
Semu unu di i più grandi cultivatori è esportatori di piccule piantine cù u megliu prezzu in Cina.
Cù più di 10000 metri quadrati di basa di piantagione è soprattuttu u nostruvivai chì eranu stati registrati in CIQ per a cultura è l'esportazione di piante.
Fate molta attenzione à a qualità sincera è a pacienza durante a cooperazione. Benvenuti à visità ci.
Descrizzione di u produttu
Aglaonema hè un genaru di piante à fiore in a famiglia di l'arum, Araceae. Sò native di e regioni tropicali è subtropicali di l'Asia è di a Nova Guinea. Sò cunnisciute cumunemente cum'è sempreverdi chinesi. Aglaonema. Aglaonema commutatum.
Cumu si curanu e piante d'Aglaonema ?
A vostra Aglaonema preferisce una luce indiretta à media è intensa. Pò adattassi à una luce scarsa, ma a crescita rallenterà. A luce diretta di u sole di a mattina hè adatta per sta pianta, ma evitate l'esposizione prolungata à u sole direttu chì pò brusgià e foglie. Innaffiate a vostra Aglaonema quandu u 50% di u vulume di a terra hè seccu.
Dettagli Immagini
Esposizione
Certificazioni
Squadra
FAQ
1. Quantu spessu innaffiate l'Aglaonema ?
una volta ogni duie settimane
Hè preferibile mantene a terra ligeramente umida, lascendu la asciugà trà l'innaffiature. Per evità l'accumulazione d'acqua in fondu, assicuratevi d'utilizà un pote cù buchi per u drenaggiu è svuotate u vassoio d'acqua di ogni acqua in eccessu. In generale, a vostra pianta beneficerà di esse innaffiata una volta ogni duie settimane.
2.L'Aglaonema hà bisognu di luce diretta di u sole?
E varietà verdi d'aglaonema ponu tollerà una luce scarsa, ma quelle culurite è variegate mantenenu u so splendore in luce solare indiretta da media à forte. Ùn devenu mai esse piazzate à a luce diretta di u sole. Puderanu cresce sottu à l'illuminazione artificiale, ciò chì li rende ideali per l'uffizii è i spazii interni cù poca luce.