Bonghjornu, sò cuntentu di sparte cun voi a cunniscenza di a dracaena draco oghje. Quantu sapete di a Dracanea draco ?
Dracaena, arburu sempreverde di u genaru Dracaena di a famiglia di l'agave, altu, ramificatu, corteccia di fustu grisgia, rami ghjovani cù marchi di foglie anulari; Foglie raggruppate in cima à u fustu, in forma di spada, verde scuru; Infiorescenze, fiori bianchi è verdi, filamenti filiformi; Bacca aranciu, globosa; U periodu di fioritura hè da marzu à maghju, è u periodu di fruttu hè da lugliu à aostu. Hè chjamatu l'arburu di sangue di dragone per via di a so resina rossa sangue.
A Dracaena ama u pienu sole è tollera l'ombra. Temperatura alta è ambiente umitu, adatta per a cultura in interni. Basta chì e cundizioni di temperatura sianu adatte, tuttu l'annu in u statu di crescita. Ma in cultura, hè megliu lasciarla dorme in invernu. A temperatura di dorme hè di 13 ℃, è a temperatura minima in invernu ùn deve esse inferiore à 5 ℃. Se a temperatura hè troppu bassa, appariranu macchie giallu-marroni o macchie nantu à a punta di a foglia è u margine di a foglia.
Avà avemu duie varietà di dracaena. Una hè di tipu anticu, e foglie saranu verdi, è micca assai squalu. E foglie sò larghe, l'altra hè di tipu novu nera perla, u culore serà più verde è squalu. E foglie sò strette. Quessi dui tipi sò tutti in vendita in u mercatu di e piante. Quessi dui tipi anu tutti parechji rami è un unicu troncu. Sè avete bisognu, cuntattateci. Vi cunsiglieremu i migliori.
A più grande attenzione in u caricamentu hè necessaria per prutege i tronchi / rami di dracaena draco. Hè adatta per spedizioni à longu andà. Ùn vi ne fate micca.
À propositu di l'acqua Dracaena draco, a primavera è l'auturnu sò u megliu periodu di crescita. Ci vole à innaffialla una volta dece ghjorni. L'estate hè assai calda, ci vole à innaffialla una volta à settimana. L'invernu e temperature sò affucate, a dracaena draco passa per u periodu di dorme. Pò esse innaffiata una volta quindici ghjorni.
Hè tuttu ciò chì vogliu sparte cun voi.
Data di publicazione: 16 d'aprile 2023