Ficushè cultivatu cum'è arburu ornamentale perpiantazione in giardini, parchi è in cuntenituri cum'è pianta d'internu è esemplare di bonsai.hè cultivatu cum'è un arburu d'ombraper via di u so fogliame densu. A so capacità di pruduce scarti rende ancu faciule da guidà in siepe o cespugli.
Cum'è arburu tropicale è subtropicale, hè adattatu à temperature superiori à 20 °C tuttu l'annu, ciò chì spiega perchè hè generalmente vindutu cum'è pianta d'appartamentu. Pò, però, suppurtà temperature relativamente basse, subendu danni solu sottu à 0 °C. L'umidità elevata (70% - 100%) hè preferibile è pare favurisce u sviluppu di radiche aeree. A spezia pò esse propagata facilmente per talea,sia in acqua sia direttamente in un sustratu di sabbia o terra per vasi.
A scola materna
Semu situati in SHAXI, ZHANGZHOU, FUJIAN, CINA, u nostru vivaiu di ficus occupa 100000 m2 cù almenu 60 cuntenitori di ficus à l'annu.
Avemu guadagnatu una bona reputazione cù prezzi cumpetitivi, una qualità eccellente è un bon serviziu da i nostri clienti à l'esteru, cum'èOlanda, Dubai, Corea, Europa, America, Sud-Est Asiaticu, India, Iran, ecc.
Esposizione
Certificatu
Squadra
FAQ
Quantu spessu innaffiate un ficus?
Innaffiate u vostru fico di violinu una volta à settimana o ogni 10 ghjorni. U modu numeru unu per tumbà un fico di violinu hè di innaffiallu troppu o di ùn permette micca un drenaggiu currettu. È spolverate e foglie ogni mese per tene à distanza l'acari di ragnu è altri parassiti. Leghjite questu articulu per cunsiglii cumpleti per a cura di e foglie di violinu.
Cumu possu sapè s'ellu u mo ficus hà bisognu d'acqua?
Mettite u ditu uni pochi di centimetri in terra. Sè a parte superiore di 1 centimetru o più hè cumpletamente secca, u vostru ficus hà bisognu d'acqua. Quandu innaffiate, versate l'acqua nantu à tutta a superficia di a terra è micca solu da una parte.
Devu innaffià u mo ficus da u fondu?
U Ficus Audrey hà bisognu di abbastanza acqua per rende u so terrenu umidu. Tutta a terra deve diventà umida quandu si innaffia, cù l'eccessu chì scorri da u fondu.