Descrizzione di u produttu
A Sansevieria Trifasciata Whitney, una succulenta nativa d'Africa è Madagascar, hè in realtà una pianta d'appartamentu ideale per i climi più freti. Hè una grande pianta per i principianti è i viaghjatori, perchè sò pocu mantenimentu, ponu stà poca luce, è sò toleranti di a seca. Coloquially, hè comunmente cunnisciuta cum'è Snake Plant o Snake Plant Whitney.
Sta pianta hè bona per a casa, in particulare i dormitori è l'altri spazii viventi principali, perchè agisce cum'è un purificatore d'aria. In fatti, a pianta era parte di un studiu di pianta d'aria pulita chì a NASA hà guidatu. A Snake Plant Whitney elimina e putenziali tossine di l'aria, cum'è a formaldeide, chì furnisce l'aria più fresca in a casa.
A Snake Plant Whitney hè piuttostu chjuca cù circa 4 à 6 rosette. Cresce per esse chjucu à mediu in altu è cresce à circa 6 à 8 inch in larghezza. E foglie sò grossi è rigidi cù cunfini bianchi. A causa di a so dimensione più chjuca, hè una grande scelta per u vostru locu quandu u spaziu hè limitatu.
radica nuda per a spedizione aerea
mediu cù pignata in cassa di lignu per u trasportu di l'oceanu
Picculu o grande dimensione in cartone imballatu cù un quadru di legnu per a spedizione di l'oceanu
Nursery
Descrizzione:Sansevieria Whitney
MOQ:Container di 20 piedi o 2000 pezzi per l'aria
imballaggio:Imballaggio internu: vaso di plastica cù cocopeat
Imballaggio esternu:cartone o casse di lignu
Data principale:7-15 ghjorni.
Termini di pagamentu:T/T (depositu di 30% 70% contr'à fattura di copia di carica).
Esposizione
Certificazioni
squadra
Dumande
Cum'è una succulenta tollerante à a siccità di poca luce, a cura di a vostra sansevieria whitney hè più faciule ch'è a maiò parte di e piante d'appartamentu cumuni.
Sansevieria whitney pò facilmente tollerà poca luce, ancu s'ellu pò ancu prosperà cù l'esposizione à u sole. U sole indirettu hè megliu, ma pò ancu tollerà u sole direttu per brevi periodi.
Attenti à ùn overwater sta pianta, perchè pò purtà à a putrefazione radicali. Duranti i mesi più caldi, assicuratevi di acqua a terra ogni 7 à 10 ghjorni. In i mesi più freti, l'acqua ogni 15 à 20 ghjorni deve esse abbastanza.
Sta pianta versatile pò esse cultivata in vasi è cuntenituri, in l'internu o fora. Mentre ùn hè micca bisognu di un tipu specificu di terra per prosperà, assicuratevi chì u mischju chì sceglite hè ben drenatu. L'acqua eccessiva cù un drenaje poviru pò esse risultatu in a putrefazione radicali.
Cumu l'hà dettu sopra, a pianta di serpente whitney ùn hà micca bisognu di assai acqua. In fatti, sò sensittivi à l'overwatering. L'acqua eccessiva pò causà fungus è putenza radicali. Hè megliu micca acqua finu à chì a terra hè secca.
Hè impurtante ancu di acqua l'area curretta. Ùn mai acqua e foglie. I foglie resteranu umidi per troppu longu è invitanu i pesti, i fungi è a putrefazione.
A sopra-fertilizazione hè un altru prublema cù a pianta, perchè pò tumbà a pianta. Sè decide di utilizà fertilizante, sempre aduprà una cuncentrazione ligera.
A Snake Plant Whitney raramente hà bisognu di poda in generale. In ogni casu, se qualsiasi foglie si dannu, pudete facilmente prune. Fendu cusì aiutà à mantene a vostra sansevieria whitney in una salute ottima.
A propagazione di u Whitney da a pianta madre da u tagliu hè uni pochi di passi simplici. Prima, tagliate cù cura una foglia da a pianta madre; assicuratevi di utilizà un strumentu pulitu per cutà. A foglia deve esse almenu 10 inch long. Invece di riplantà immediatamente, aspettate uni pochi di ghjorni. Idealmentu, a pianta deve esse callosa prima di replanting. Puderà piglià da 4 à 6 simane per i cuttings per radicà.
A propagazione di u Whitney da offsets hè un prucessu simili. Preferibilmente, aspittà parechji anni prima di pruvà à propagà da a pianta principale. Attentu à evità di dannà e radiche quandu sguassate da a pignatta. Indipendentemente da u metudu di propagazione, hè ideale per propagate durante a primavera è l'estiu.
I vasi di terracotta sò preferiti à u plasticu, postu chì a terracotta pò assorbe l'umidità è furnisce un bon drenaje. A Snake Plant Whitney ùn hà micca bisognu di fertilizazione, ma pò facilmente tollerà a fertilizazione duie volte in tuttu l'estiu. Dopu à l'invasatura, ci vole solu uni pochi di settimane è un pocu di irrigazione ligera per una pianta per cumincià à cultivà.
Sta pianta hè tossica per l'animali. Mantene fora di a portata di l'animali chì piacenu assai nantu à e piante.