News

Sparte a cunniscenza di e piantini

Bonghjornu.Grazie assai per u sustegnu di tutti.Vogliu sparte una certa cunniscenza di e piantini quì.

Piantasi riferisce à i graneddi dopu a germinazione, in generale cresce à 2 pariglii di foglie veri, per cresce à u discu pienu cum'è u standard, adattatu per u trasplante à l'altru ambiente per cultivà i pianti ghjovani.

Seedlings in generale sò i pianti unicu stem, è ancu i pianti di grafting, si riferisce à a furmazione di e piantini dopu à l'injertu, è a furmazione di e piantini attraversu a cultura di tissuti.

Abitudine di crescita: cum'è l'ambienti umidi di a temperatura di l'ambienti, evite l'esposizione à u sole, a resistenza à u calore, evite a temperatura alta, a resistenza à u friddu.Evite a siccità, adattatu per a temperatura di crescita 18 ~ 25 ℃.

Avemu parechje serie di piantini.Cume e piantini di aglaonema, piantini di Philodendron, piantini di calathea, piantini di ficus, piantini di alocasia è cusì.

Avà vogliu sparte cun voi ciò chì duvemu attente prima di carricà e piantini.

1. A dimensione di a piantina ùn deve esse troppu chjuca, altri a rata di survival ùn hè micca alta.

2. Pruvate di sceglie quelli cù e radiche sviluppate quandu u trasportu, chì sò più faciuli di sopravvive dopu à a consegna.

3. Prestate attenzione à u cuntrollu di l'acqua secca prima di spedizioni di piantini, altrimenti si puderà.

4. Quandu u trasportu, pruvate à dumandà à l'agricultori per dà più di uni pochi di pezzi di ogni tipu per cumpensà a perdita di l'arrivu di merchenzie.

5. Ùn imballate e foglie, soprattuttu quandu hè calda.

6. Perforà quant'è più buchi pussibule in tutti i lati di u cartone per a ventilazione.

Eccu tuttu.Grazie.


Tempu di Postu: Nov-10-2022